Som conscient que amb el temps i la pràctica en veuré més, o millor dit, aprendré a "filar més prim", però de moment això és el que he trobat.
FORTALESES - Mestra afectuosa amb els infants, i ells l’ estimen i la respecten - La mestra és pacient amb els infants i s’adapta al seu ritme. - Les tres mestres del mateix cicle formen un bon equip. - És flexible amb les rutines i els horaris - Ús enriquit del llenguatge i el reforcen amb recursos visuals - Interacció diària amb els pares ja que aquests poden entrar dins l’aula tant a l’arribada com a la sortida - Els infants poden accedir a les joguines perquè estàn al seu abast - Hi ha un racó de lectura on poden mirar els seus contes - Hi ha unes escaletes per on ells pugen per canviar-lis els bolquers, així la mestra no necessita carregar tant de pes, i així es salvaguarda de lessions de columna | OPORTUNITATS - Les tres aules d’un any estan intercomunicades per portes, per tant es poden dur a terme activitats mesclant infants de diferents grups - Cada aula disposa d’un bany per ella adaptada a les mides dels infants, per tant a l’hora de llevar els bolquers i fomentar l’autonomia dels infants amb el tema de l’ higiene personal, es pot fer servir i tots ho poden veure i així motivar-se els uns amb els altres. - L’aula dóna al pati dels infants de dos anys, per tant te vistes a l’exterior i hi entra el sol - Les aules habilitades ocupen tota la planta baixa, per tant els infants es poden desplaçar per dins el centre sense més problemes de mobilitat. Així per exemple per anar a "psico" o a l'aula on es fa el Joc heurístic, els infants van agafats a una cordeta fent una fila. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario