lunes, 16 de abril de 2012

CONTRACTE DE PRÀCTIQUES

Jo Natàlia Vinent Mascaró en el dia d’avui, després de realitzar les activitats d’anàlisis de les competencies personals i de l’escola on inicio les practiques detecto que:
Necessito millorar en alguns aspectes relacionats amb les competencies seguents:
- Ser més autònoma quant a l'aprenentatge
- Argumentar millor el que he fet i perquè
- Detectar i sobretot analitzar els errors
analitzar i reflexionar sobre el funcionament dels centres d'educació infantil
- analitzar i reflexionar sobre alguns  processos d'ensenyament aprenentatge
- reflexionar sobre el projecte de millora
Em proposo els objectius:
- intentar millorar en tots aquests punts i mantenir la resta de competències en estat òptim.
Per aconsegui-ho m'esforçaré i faré feina per anar aconseguint, poc a poc, assolir  els objectius que me proposi.
Per això demanaré ajuda si cal i miraré de cercar  informació i recursos que m'ajudin a dur a terme la meva feina.
Amb constància i esforç, tot s'aconsegueix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario